“Hämähäkkimies”…

Primerlackade spindlar och nya spindel-leder… Hopmonteringen förutsätter dock koll och ev justering…

… av hjulvinklar. NÃ¥gon typ av camberjustering pÃ¥gÃ¥r pÃ¥ bilden… :roll:

Sen att det är lite knepigt att försöka hitta nÃ¥gon mätpunkt när man inte har verktyg som man egentligen borde ha…Vattpass och tumstock kommer man dock rätt lÃ¥ngt med.

Ögonmåttet säger dock att det är:

Och det duger åt mig. :lol:

Tumstocksmetoden visade att även toe-in verkade vara rätt nära sanningen så en provkörning togs efter Ö-vägen en bit.

Att bilen gick som på räls, jämfört med tidigare i alla fall, gör att man får anse hjulvinklarna vara inom marginalerna.

Vi ser ju.

Lagom hög för att köra till SkellefteÃ¥ nästa helg. Sen att man nu har fjädringsväg är en bonus i sammanhanget och vill man Ã¥ka lägre sÃ¥ finns det sÃ¥na möjligheter ocksÃ¥… :cool:

Man skulle vilja höja bakänden till originalhöjd, mest för att fÃ¥ lite “rake” pÃ¥ skutan… Lite Cal look-stuk alltsÃ¥… Men jag är lite less att skruva just för tillfället.

SÃ¥ kanske till vÃ¥ren…

Vi ser ju. :grin:

Nu är det bara DI´s korsord att lösa så är lördagens måsten avklarade, resten gör vi för skojs skull! :mrgreen:

:cool:

2 comments